VFX és animáció | Modellezés, VR és Játékfejlesztés | Arnold Rendering

3dhome | Maya Unlimited

Maya 2018 | Kezdés: 2018. márc. 3. -15/20% 2018. feb. 3-ig.

Mi a képzési program célja?

A Maya Unlimited célja teljeskörű, haladó maya ismeretek elsajátítása 3D grafikához. Ismerje meg a teljes 3D grafika- és animációkészítés munkafolyamatát és a világ egyik legnépszerűbb 3D szoftverkörnyezetében. A program elvégzésével képes lesz:
  • játék- és filmkörnyezeteket haladó szinten modellezni
  • komplex játék- és filmkörnyezeteket világítani és textúrázni
  • film- és játékprodukciókhoz vizuális effektusokat készíteni
  • film- és játékprodukciókhoz karakter animációt készíteni
  • saját portfoliót felépíteni 3 házifeladat alapján
  • megfelelni a magasszintű képkiszámítás és játékmotor követelményeknek

Kiknek ajánlott a képzési program?

A képzési program ajánlott azoknak, akik a digitális film-, televizió és játékiparban szeretnének elhelyezkedni.

Szükséges előképzettség

Alapszintű Windows ismeret
Kialakult, hatékony tanulási szokások
Sok szabadidő a 6 hónapos képzés mellett

3DHS017 Maya Unlimited
Képzési díj: 450 000 Ft + áfa
A képzés hossza: 176 tanóra, 1 tanóra 60 perc!, heti 8 óra
Tanúsítvány: Autodesk Certificate of Completion
3dhome Tanúsítvány
Előfeltétel: A képzés teljesen kezdő szintről indul.
Teljesítés: 3 db beadandó, komplex, házi feladat a képzés során
Záróteszt: Témakörök szerint teszt
gyakorlati teszt a képzés végén
  Tematika

1.

Maya kezelőfelület, projektkezelés, modellezés elmélet
2. Maya poligon és NURBS modellezés, deformerek
3. Maya anyagok tulajdonságai, textúrázás, UV
4. Maya animáció, karakteranimáció alapjai
5. Maya vizuális effektusok, szimulációk
6. Maya világítás és képkiszámítás
7. Maya Paint Effects, Maya Muscle, Maya nParticles
8. Maya nCloth, Maya nHair, Bullet Physics
9. Maya Fluid, Maya XGen, Maya Bifröst
10. Maya VFX kompozitálás
11. Maya animáció, kameraanimáció, animációs csontváz
12. Maya HIK rendszer, Maya karakteranimáció 1.
13. Maya karakteranimáció 2., Maya interakció tárgyakkal
14. Maya Motion Capture, FBX, Game Engine Export
15. Maya belső terek tervezése, modellezése
16. Digitális szobrászat, komplex UV készítése
17. Maya külső terek tervezése, modellezése
18. Maya roncsolt objektumok modellezése, szimulálása
19. Maya Paint Effects, növényzet modellezése, generálása
20. Maya realisztikus anyagok, textúrák, Substance anyagok
21. Maya vizuális effektusok, Mental Ray képkiszámítás
22. Unreal, Stingray és Unity játék motor integráció
23. Maya komplex jelenetkezelés, produkciós ismeretek I.
24. Maya komplex jelenetkezelés, produkciós ismeretek II.

*A feltüntetett kedvezmény a megadott időpontig befizetett összegre vonatkozik.

**Előzetes tudásfelmérés során az alapképzésről felmentés esetén.

Frissítve: 2017.08.18

Kedvezmények Képzési információ
Kezdés: 2018. március 3.
382,500 Ft + áfa 15% EarlyBird kedvezmény* 2018.02.03-ig
360,000 Ft + áfa 20% Diák EarlyBird kedvezmény* 2018.02.03-ig
-5% Diák, tanár, GYES, reg. munkanélküli kedvezmény
-10% korábban végzett hallgatóknak
Részletfizetés: Kamatmentes 4 havi részletfizetés
Jelentkezés Kérjük, kattintson a Jelentkezés gombra, képzésünkre még vannak szabad helyek.
  Időbeosztás
Kezdő: 2018.03.03 - 2018.03.24., 3 alkalom
8:45 - 18:00, szombat
Haladó 1.: 2018.04.07 - 2018.05.26., 8 alkalom
8:45 - 18:00, szombat
Haladó 2.: 2018.06.01 - 2018.06.22., 4 alkalom
13:45 - 20:15, péntek
Haladó 3.: 2018.06.02. - 2018.07.21. 8 alkalom
8:45-18:00, szombat